دومین سالگرد عقد

من اومدم پس از یکسال که از راه اندازی این وبلاگ میگذره بازم بنویسم.

هرچی فکر میکنم یادم نمیاد برای چی نوشتن رو کنار گذاشته بودم

بگذریمممم

و امممممما

یادش بخیر دو سال پیش در چنین روزی و در همچین ساعتی خطبه عقد در محضر خونده شده بود و رفته بودیم آتلیه

یه احساس گنگی داشتم،‌به خاطر مسئله ای که در محضر افتاده بود، خیلی شاد نبودم ولی از این بابت که به حسین جونم رسیده بودم و زندگی جدیدی را در کنارش می خواستم شروع کنم خوشحال بودم

خلاصه بعد از آتلیه برای مراسم رفتیم خونه ما،یه مراسم مختصر و جمع و جور بود با حضور عمه ها و عموها و دایی و مادربرزرگ من و خانواده و چند تا از بزرگان فامیل حسین. مراسم هم با صرف شام به پایان رسید.

دلم میخواست کل روز رو شرح بدم تا در خاطرم مرور بشه و اینجا هم ثبت بشه. اما عجله دارم میخوام برم دندانپزشکی.

بای تا بعد

دل شکسته

این بار هم مثل دفعات قبل ...

بدجور دلمو شکستی، بخاطر چی؟ کاش میدونستم...

دلم شکسته

...

سفر نامه کیش و قشم1

قبلا گفته بودم که سفرنامه جزایر کیش و قشم رو مینویسم الان میخوام الوعده وفا کنم تا ثبت بشه و از خاطرم نره.

پرواز رفتمون از تهران به کیش و ساعت 8 شب روز پنج شنبه 22 مهر بود. اون روز بعد از اینکه از سرکار رفتیم خونه ما ناهار خوردیم و من لباس پوشیدم و با خونوادم خداحافظی کردیم و رفتیم خونه مامان بابا حسین. من چمدونمو شب قبلش بسته بودم لباس هم زیاد برنداشته بودم یه دست تاپ و شلوارک و یک دست تی شرت و شلوار برای خونه، دو تا مانتو که یکیشو پوشیده بودم به اضافه حوله و دوربین عکاسی و فیلمبرداری و لوازم آرایش،هم برای اینکه میخواستم مایحتاجمو از جزیره خرید کنم و هم بارمون کم باشه و راحتتر جابجا بشیم . همسری هم لباساشو گذاشت توی چمدون من با این حال بازم جا داشت. با یه چمدون و یه کیف دستی خیلی راحت بودیم.

خلاصه از مامان و بابای همسری هم خداحافظی کردیم و با آژانس تا فرودگاه رفتیم. یک ساعت تا زمان پرواز منتظر نشستیم.

پرواز به موقع انجام شد و 9:40 توسط یه هیوندای پول رسان بانک از فرودگاه به سمت مهمانسرا راه افتادیم. هوا بسیار مطبوع بود و نسیم خنکی میوزید. راننده گفت از شانس شما هوا دو روزه خوب شده.

مهمانسرا توی شهرک صدف جزیره کیش بود خیلی تمیز نبود ولی قابل قبول بود. توی یخچال هم میوه و خوراکی های صبحانه گذاشته بودند.

بعد از استقرار توی مهمانسرا به همسری گفتم بریم لب ساحل بشینیم. همسری گفت یکم استراحت کنیم بعد میریم که استراحت همانا و نرفتن همانا .

صبح هم از اونجا که کلا جفتمون طبق عادت هر روزه سحرخیز هستیم زود بیدار شدیم تا زودتر به کارامون و برنامه هامون ! که من ریخته بودم برسیم.

نکته ها

از بانوان محترم و علاقه مند به زندگی سعادتمند میخواهیم که برای استحکام مبانی زندگانی پر از آمال و آرزوی خود و آینده درخشان فرزندانشان نکات زیر را رعایت فرمایند:

۱- هیچ وقت برای انجام خواهش ها و برآورده شدن نیازمندیهایشان به شوهر خود با لحن خشن و زننده دستور ندهید.

۲-روبروی همسر خود هرگز با حالتی افسرده و ژولیده و نامرتب ظاهر نشوید بلکه بسیار تمیز ، آرایش کرده ، معطر و شاد و خندان باشید و همیشه و در همه حال لبخند بزنید

۳-لباس آشپزی را برای شوهر و لباس تمیز و گرانقیمت را برای مهمانی اختصاص ندهید ، بلکه بهترین و تمیزترین لباس را برای شوهر خود بپوشید ، البته نیازی نیست که حتمآ از لباسهای گران قیمت استفاده کنید ، می توانید از پارچه های ارزان شیک ترین لباس را تهیه کنید.

۴- هرگز نزد شوهر خود از مرد دیگری ولو اینکه از نزدیکان شما باشد تعریف نکنید و هیچ مردی را بر او ترجیح ندهید ، بلکه برعکس او را بر دیگران ارجح و محسانتش را بازگو کنید، در غیر این صورت آتش حقد و حسد او را شعله ور ساخته اید.

۵-  خانواده و اقوام شوهر خود را با گرمی و احترام پذیرائی کنید و آنان را مانند بستگان خود بدانید.

۶- هرگز از همسر خود نخواهید که از خویشاوندان و نزدیکان خود دوری  و یا قطع رابطه کند، برعکس با آنها بیشتر معاشرت نموده و گرم بگیرید.

۷- هیچ وقت با رفقا و آشنایان شوهر خود و یا در معاشرتها با مردان غریبی که آشنا شده اید بیش از حد معمول گرم صحبت نشوید، چرا که این عمل علاوه بر این که مخالف دستورات اسلام است به روابط دوستی و زناشوئی شما لطمه فراوانی خواهد زد، هر چند نسبت به هم اعتماد و اطمینان داشته باشید.

۸- در تمام موارد زندگی از مخالفت و مشاجره با شوهر خود پرهیز کنید، و اگر احیانآ چیزی خلاف واقعیات هم میگوید با خوشروئی بپذیرید و ظاهرآ قبول نمائید، بعد که متوجه اشباه خود شد، علاوه بر اینکه از شما معذرت خواهی میکند دوستی و محبت شما را از یاد نخواهد برد و این عمل شما در استحکام زندگی زناشوئی موثر واقع می شود.

۹- کوشش نکنید که مطلبی را هر چند صحیح باشد با لجبازی و اصرار زیاد به وی بقبولانید، سعی کنید که در تمام موارد زندگی با هم توافق داشته باشید.

۱۰- هرگز به شوهرتان اهانت نکنید و او را سرزنش ننمائید بلکه برعکس نهایت احترام را برایش قائل باشید و اعمال نیکش را تائید و او را تشویق نمائید.

برنامه سفر کیش

توجه توجه

بزودی در این مکان سفرنامه کیش و قشم نصب خواهد شد.

به امیدخدا پنج شنبه شب عازم کیش هستیم. صبح شنبه از کیش میریم بندرعباس از اونجا هم قشم ، برگشتمون هم دوشنبه شب هست.

سعی خودمو میکنم و از خدا میخوام تا کمکمون کنه تا یه سفر فوق خاطره انگیز و فوق شاد با حسین جونم داشته باشم تا همیشه ازش یاد کنیم.

میخوام همش از اول تا آخر سفرمون بخندمو لذت ببرم و از هیچی حتی سر سوزن ناراحت نشم.

زیاد قصد خرید بخصوص توی کیش رو ندارم و صرفا میخوام تفریح کنیم. جت اسکی ، دوچرخه سواری توی جاده جهان و رستوران صفدری. صبح زود توی دماغه کیش و آخر شب کلبه هور باشیم. ظهر هم اگه بشه ماساژ تایلندی بریم.

ساعت 20:30 که حرکتمون از تهرانه با پرواز 531 ایران ایر اگه تاخیر نداشته باشه ساعت 23 از فرودگاه در میاییم تا بریم ویلا رو تحویل بگیریم و بیاییم بیرون میریم اسکله تفریحی قدم بزنیم از اونجا هم میریم کلبه هور. صبح زود هم  بیدار میشیم میریم دماغه کیش . بعدش صبحانه رو اونجا میزنیمو میریم اسکله برای جت اسکی . بعدش هم پلاژ برای ماساژ تا ناهار.

ناهارو میزنیم و استراحت میکنیم تا ساعت 4میزنیم بیرون تا 5:30 برنامه خاصی ندارم فعلا. از 5:30 میریم پارک مرجان تا دوچرخه بگیریم و گشت دور جزیره بزنیم. تا غروب که برسیم به کشتی یونانی تا 7 که دورمون تموم بشه. بعدش میریم رستوران . دوباره ساحل و یا شاید پارک میر مهنا

برای قشم و بندرعباس فعلا برنامه ای ندارم.